Welpen

Ben jij een jongen tussen 7 en 11 jaar en heb je wel eens genoeg van binnen zitten achter je spelcomputer? Dan zijn de Welpen misschien iets voor jou!

De Welpen komen elke zaterdag bijeen om de leukste spellen of meest uitdagende opdrachten te doen. Wat dacht je bijvoorbeeld van zelf fikkie stoken en pannenkoeken bakken of het smokkelen van geheime spullen door het bos? Je kan het zo gek niet bedenken of de Welpen doen het!

Als het een beetje weer is dan zijn we lekker buiten te vinden en we zijn dan zeker niet bang om een beetje vies te worden!

We doen dus heel veel verschillende dingen en daardoor is er altijd wel iets bij wat jij leuk vindt of supergoed kan! Als je een tijdje bij de Welpen zit zal je ook merken dat je steeds meer nieuwe dingen leert. Maar het belangrijkste is dat je een leuke dag hebt en nieuwe vriendjes maakt.

Het enige wat we van jou verwachten is dat je leuk meedoet, samen speelt met anderen en regelmatig aanwezig bent.

Wanneer een welp?

Je bent een welp van je 7e tot je 11e jaar. Daarna ga je naar de verkenners, de speltak bestaande uit jongens van 11 tot 14 jaar.

De Welpen komen elke zaterdagmiddag bij elkaar van 14:00 – 16:30 uur. Soms hebben we ook bijzondere programma’s op andere momenten en doen we dingen zoals:

Dropping: Kan jij de weg in het donker terug vinden?

Zwemmen: Duw de leiding van het vlot!

Freetfeest: Een heerlijk maaltijd zonder al te veel tafelmanieren 🙂

Nachtje over (1 nachtje zonder je papa & mama)

Pinksterkamp (1 weekend zonder je papa & mama)

Zomerkamp    (1 week zonder je papa & mama)

Bijzondere programma’s met afwijkende tijden worden van te voren aangegeven.

Het leiding team van de Welpen bestaat uit: v.l.n.r. Michel, Hermana, Thom, Mara, Monique, Bas en Wilco (niet op foto)

Je mag vooraf altijd eerst 3x (kosteloos) meekijken of je de Welpen wel leuk vindt.

Heb je vragen of wil je een keer komen kijken? Vraag dan aan je ouders of ze het formulier onder “Lid worden” willen invullen. Ook kun je contact opnemen met de leiding van de welpen via welpen@scoutingheinkenszand.nl