Kabouters

Vind je het leuk om buiten lekker actief bezig te zijn? Ben je een meisje tussen de 7 en 11 jaar? En vind je het niet erg om af en toe een beetje vies te worden? Dan zijn de Kabouters echt iets voor jou!

Elke zaterdagmiddag bij de Kabouters zit vol leuke dingen! De ene keer loop je een tocht aan de hand van routetechnieken, de andere keer bak je zelf broodjes of pannenkoeken boven een echt vuur, hang je aan een zelfgemaakt slingertouw of kom je de meest vreemde figuren tegen tijdens een postenspel! De Kabouters zijn zoveel mogelijk lekker buiten te vinden, maar bij slecht weer verzint de leiding een leuke activiteit voor binnen.

Elke week is weer anders. Belangrijk is in ieder geval dat iedereen een leuke zaterdagmiddag heeft!

Wanneer een kabouter?

Je kunt bij de Kabouters komen vanaf je 7e tot je 11e. Daarna vlieg je over naar de Padvindsters, de volgende speltak voor meisjes van 11-14 jaar.

Elke zaterdag hebben de Kabouters van 14.00 tot 16.30 uur hun opkomst. Daarnaast zijn er ook op andere momenten leuke activiteiten zoals een dropping waarbij je zelf de weg terug moet vinden, een nachtje over, freetfeest en natuurlijk het jaarlijkse zomerkamp.

het leiding team van de Kabouters bestaat uit: v.l.n.r. Wendy, Joëlle, Isabel, Olga., Sabine, Carlos, Robbie, Michel en Elvera (niet op foto).

Lijkt het je leuk om ook een Kabouter te worden? Hartstikke leuk! Komen kijken mag natuurlijk altijd! Je mag in totaal 3x (kosteloos) meedraaien op een zaterdagmiddag om te kijken of het bevalt! Lid worden?

Heb je vragen of wil je een keer komen kijken? Vraag dan aan je ouders of ze het formulier onder “Lid / Leiding worden” willen invullen. Ook kun je contact opnemen met de leiding van de Kabouters via teamkabouters@scoutingheinkenszand.nl