Bevers

De Bevers is de jongste speltak bij de scouting. Hier begint het scoutingavontuur voor je!

Samen met andere jongens en meisjes tussen de 5 en 7 jaar doe je allemaal leuke dingen en leer je al spelend de scouting kennen! Lijkt dit je ook erg leuk? Kom dan bij de Bevers!

Wat doen we?

Veel buiten spelen, speurtochten houden, broodjes bakken met een stok boven echt vuur, hutten bouwen, spelletjes spelen, naar het bos, knutselen…

Eigenlijk teveel om op te noemen! Het hebben van een leuke zaterdagmiddag, spelen met en leren van elkaar, op een leuke manier kennis maken met de scouting en het hebben van plezier staan in ieder geval voorop!

Wanneer een bever?

Je bent een Bever van je 5e tot je 7e jaar. Na de Bevers schuif je door (overvliegen) naar de volgende speltak. Voor de meisjes zijn dit de Kabouters (7-11 jaar), de jongens gaan naar de Welpen (7-11 jaar).

Wanneer Scouting?

Elke zaterdag tussen 14.00 en 16.00 uur hebben we onze opkomst. De Bevers gaan nog niet op kamp, maar hebben wel activiteiten op andere momenten dan de normale zaterdagmiddag, zoals ons nachtje over waarbij je een nachtje bij het gebouw slaapt en het jaarlijkse freetfeest.

Leidingteam

Het leiding team van de bevers bestaat uit: Sylvia, Mariska, Jolanda, Pepijn, Saskia, Clementine en Esther.

Bever worden?

Ook een Bever worden? Je mag eerst 3x komen kijken en (kosteloos) meedraaien op een zaterdagmiddag! Als je het leuk vindt, kun je daarna inschijven om lid te worden.

Contact

Wil je komen kijken, lid worden of zijn er nog vragen? Vraag dan aan je ouders of ze het formulier onder “Lid / Leiding worden” willen invullen. Ook kun je contact opnemen met de leiding van de bevers via teambevers@scoutingheinkenszand.nl